Jeg har med mit digt "Forelsket" vundet konkurrencen "Poesig noget", som forfatteren og digteren Özcan Ajrulovski stod for -
Her er linket, hvis i skulle være interesserede:
http://www.facebook.com/ozcanapoet
- Emma H.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)

Ingen kommentarer:
Send en kommentar