Søg i denne blog

mandag den 6. februar 2012

Poesig Noget

Jeg har med mit digt "Forelsket" vundet konkurrencen "Poesig noget", som forfatteren og digteren Özcan Ajrulovski stod for  -
Her er linket, hvis i skulle være interesserede:
http://www.facebook.com/ozcanapoet

- Emma H. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar